Kā diedzēt? Vienkārša sēklu diedzēšanas pamācība – video

Diedzēt var visdažādākās sēkliņas, pupiņas, riekstus, graudus. Diedzēšanai izvēlos tikai bioloģisko produkciju, jo tā varu būt droša, ka tā nav apstrādāta ar kaut ko. Bioloģiskie graudi un sēklas dīgst vienmēr, jo ir dzīvi. It īpaši droša esmu par speciālajām Bavicchi sēklām diedzēšanai, jo tās izmantoju jau gadiem un tās izdīgst vienmēr un ne mazāk svarīgi, ka nav ĢMO!

Video pieminētie produkti

Bavicchi trauks sēklu diedzēšanai
Bavicchi Adagio (Detox) sēklu maisījums diedzēšanai
Bavicchi Andante (Fitness) sēklu maisījums diedzēšanai
Bavicchi diedzēšanas sēklas atsevišķās paciņās

Kas nepieciešams, lai sāktu diedzēt?

Sēkliņas un trauks diedzēšanai! Esmu mēģinājusi diedzēt arī parastā burciņā ar marli, bet tas man nav bijis diezgan veiksmīgs pasākums, jo sēkliņas salipa pie marles un sasmaka. Tādēļ izlēmu, ka ļoti laba investīcija ir speciāls diedzēšanas trauks.

Fantastisku trauku piedāvā Bavicchi, turklāt tajā var vienlaicīgi sadiedzēt tik daudz sēkliņu, ka pietiks ne tikai Tev, bet arī visai ģimenei, kaimiņiem un kolēģiem 🙂 Katrā stāvā var diedzēt sava veida sēkliņas un tas nodrošina gaisa un mitruma cirkulāciju. Kā arī pavisam vienkārši – tikai 2x dienā ir jāuzlej ūdens.

Kādas ir priekšrocības diedzēšanai?

  • Tie ir pašizaudzēti vitamīni!

Šī ir iespēja izvairīties no dažādu vitamīnu pirkšanas veikalā. Ar dīgstiem var uzņemt A, B, C, E un K vitamīnus!

  • Gandarījums no sava dārziņa uz palodzes

Tik patīkami ir kaut ko pašam izaudzēt! Tas jau ir cilvēka būtībā – kaut ko radīt, izaudzēt.

  • Dīgsti stimulē gremošanu

Dīgsti satur enzīmus, kas stimulē gremošanu un uzturvielu asimilāciju. Diedzēšana sašķeļ sēklu un padara to vieglām sagremojamu nekā veselu graudu vai sēklu.

  • Dīgsti satur vairāk aktīvās vielas nekā dārzenis

Tas it īpaši attiecas uz A, B grupas, C un E vitamīnu. Tie pieaug par aptuveni 20 reizēm pēc dažu dienu diedzēšanas. Pētījumi pierāda, ka diedzējot mung-pupiņas, tajās pieaug vitamīna B1 daudzums par 285%, B2 par 515% un niacīns par 256%.

  • Dīgstos esošās uzturvielas labāk asimilējas

Dīgstos esošās uzturvielas labāk asimilējas. Sēklu diedzēšanas procesā notiek reakcija, kas rada vieglāk asimilējamas uzturvielas. Tiek uzskatīts, ka, ēdot dīgstus, ķermenis veiksmīgāk uzņem dzelzi, cinku un vitamīnu C.

  • Dīgsti atbalsta ķermeni sezonu maiņā

Ajūrvēdiskās tradīcijas rekomendē ēst saskaņā ar sezonām. It īpaši pavasaris un vasara ir laiks, kad jāēd dīgsti, kad viss dabā dīgst! Tie atbalsta ķermeni un labās baktērijas mūsu zarnu traktā, lai attīrītu ķermeni un izvadītu toksīnus.

  • Pašdiedzēti dīgsti ir izdevīgi! No dažām ēdamkarotēm sēkliņu izaugs pamatīga dīgstu raža, kuru varēsi ēst neskaitāmas dienas.

Kā lietot dīgstus:

• Pievienojiet salātiem (zaļo lapu, burkānu, biešu, u.c.), vai izmantojiet vienus pašus kā dekoratīvus salātus pie pamatēdiena

• Pievienojiet sautētiem dārzeņiem

• Pievienojiet zupām

• Pārkaisiet sviestmaizēm

• Pievienojiet brokastīm, jogurtam, biezpienam

• No garākiem asniem var spiest sulas, pievienojot tās augļu un dārzeņu sulu smūtijiem



Ilva Bekmane

Bloga autore

Jau vairāk kā 3 gadus esmu daļa no Biotēkas. Un esmu viena no pirmajām, pie kuras nonāk jaunākie bio produkti un tendences. ''Zaļš'' un bioloģisks dzīvesveids ir mana ikdiena. Tādēļ arī esmu izveidojusi šo blogu, lai dalītos savā kaislībā un zināšanās par ilgtspējīgu dzīvesveidu un palīdzētu arī jums izdarīt pareizās izvēles!

Cieņā pret sevi un pasauli sev apkārt,
Ilva Bekmane

Pārdomām

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti *